Allt är ditt fel Mirko

Jag vaknade upp i morse med ett löjligt nyförälskat leende på mina läppar och den första personen jag tänkte på var dig. Rummet snurrade och mitt huvud dunkade som en maratonlöpares puls på upploppet. Allt var ditt fel.

Igår kväll spelade jag grymmare i baren än vad mitt studiebidrag egentligen tillåter. Jag sjöng ramsor med samma passion och inlevelse som om jag stod på Curva Sud i Rom fast jag i själva verket stod på Larmtorget i Kalmar. Jag sparkade ner vägskyltar precis som du sparkade ner reklamskyltar och låtsades att jag också hade avgjort mot CL mästarna i nittioandra minuten på Olimpico. Med andra ord skämde jag ut mig rätt rejält. 

Allt är ditt fel Mirko och jag kommer alltid älska dig för det. Det var länge sen någon gjorde mig så glad.

GRAZIE MIRKO! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0